drömde inatt...

...att jag tatuera mej på vristen här utanför på tatoo hehe :P...
och nu bara för det har jag blitt jätte sugen på att tatuera mej vill ha katt tassar :D det e ju verkligen jag eller hur hehe :P...
kanske ska gå in och kolla på priser och se va det finns för roligt hehe blev verkligen jätte sugen nu :P

annars idag har jag vart ute och gått på morronen blev en tur i sjösta :)... sen har jag pratat me madde och käka frukost och nyss ringde maria och gav mej mer jobb hehe :P... ska joba fredag lör, sön nästa vecka och nu på måndag ska jag jobba oxå..
fick även jobba i går från 9.45-15 på mitt i city :) så nu jhar jag ju fått in lite mer pengar denna månaden bra de hehe :P.. det e inte mkt men jag blir glad för det lilla jag får hehe :P...
hoppas på att jag snart ska få mitt schema nu för sommarn, semestrarna börjar ju v.28 och nu e det v.26 så jag borde ju få det te vecka jag har sagt te han nu igen hehe :P. va jag tjatar på han men det måste man annars händer inget så igår fick jag alla mina lönebesked oxå som jag inte hade fått så nu e jag nöjd för en stund hehe...
fast arvarligt talat så har jag börjat blitt lite trött på detta,klarar inte av alla sura kunder jag blir så sur tebaka och det får man ju inte hehe, skor e inte min grej längre tror jag så det får bli nått annat jobb efter sommarn tror jag... de e inge kul längre och man måste ju varijera lite jag e ju bara 20 hehe...

nu får jag ta tag i disken tror jag sen måste jag bege mej ner te ica och inhandla lite mat och så hehe..
puss// mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0