min cykel e snodd

hej

jävla idoter te folk som ska sno cyklar och min gammla cykel vem vill ha en sån????? bara rent jävelskap ska jag säga..
blir så trött och förbannad varför ska det finnas folk som snor egentligen hatar verkligen sånt folk de kan ju inte ha mkt vänner i alla fall...
är det nån som ser en ljusblå gammal dam cykel me vit sadel och handtag i Karlstad så får ni gärna höra av er här :) kan ju kanske va min...
ska lägga upp en bild på den sen men just nu funkar de inte...

idag e det i alla fall onsdag har precis komme hem från ja hehe :) ska jobba idag börjar kl 14 te 19 på duvan.. innan ska jag ner te stan och gå och kolla efter lite kläder som jag kan ha på lördag och så måste jag hitta nått te Emelie som tar studenten imorn..
hon går ut halv tre vid tingvalla nere vid torget så jag ska stå me hennes familj fick hennes lilla syrras nummer :) sen blirdet kalas me smörgås tårta i skattkär hon henne :D roligt har inte vart hos henne än så det ska bli trevligt har inte träffat hennes familj heller än..
så på fredag får det bli då att man åker hem te torrskog igen för på lördag e det ju camilla och björns 40-års kalas på sätebana :D det ska bli såå roligt.. snälla bara vädret blir bra :)...

18 juni ska jag på SPA :D fyy fasen va underbart det ska bli hehe mmmm........

sen e det midsommar och då blir det party här i karlstad me kompisar :D skojsigt

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0