Suzie Picant

hej hej!!

idag har jag vart på suzie picants day spa :D va där 10.45 och va klar 12.30 hehe... va jätte gött känner mej jätte ren och fräch nu alla pormaskar i ansikte och på ryggen e bortta hehe.. det kan jag håla med om att det kändes lite men alltannat va ju uderbart alla krämer och massagen mmm... det vill man ju göra om...
men det får nog vätastills man har pengar hehe för billigt kan jag ju inte säga att det e precis hehe :P..
va en del krämer och sånt somjag grönnar på om jag ska köpa dete ju bra för hyn att man får rätt prudukter men priserna på dem va rätt saftiga dem oxå hmmm.. ge mej ett riktigt bra jobb me gooo lön hehe :P...
norge nästa kanske haha :P...
   

Imorn e det torsdag redan denna veckan har gått super fort måste jag säga hehe :P på fredag e det midsommarafton :D men redan imorn komerfolket hit ;) madde,linda och louise de kommer runt halv 7 på kväll.. måste städa lägenheten noga byta isägen och torka diska mm..och sånt viktigt va ett tag sen nuså det behövs verkligen e såå gott när det e gjort sen har jag tvätten imorn me 10-14 så det blirnog en hel dag i lägenheten me städning hehe...

nenu ska jag lägga mej så jag orkar göra allt det jag ska göra i morgon hehe :D
Natti natti // mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0