Trötter

hej hej!!

har komme upp te karlstad nu igen efter en helg hemma.. vart på 40-års kalas va jätte roligt va mycket folk och mkt av annat me kanske hehe :P för mkt kanske haha :D men kul hade jag absolut dansa som en galning men det e ju det jag älskar hehe...
kl va nog 4 innan vi kom hehe :P..

imorn ska jag på SPA 10.45  ska bli så himla gött hehe :) ska få ansiktsbehandling och ryggrengöring :D gött som bare den hehe...  hoppas jag kan bli lite piggare efter det me har vart så himla slö och trött i ett par dar nu vet ite vad det e men det måste nästan vara vädret.. får börja ut och gå på möra igen det blirman pigg av :)..
på fredag kommer tjejerna hit :D madde,linda och louiseska bli jätte roligt de kommer redanpå möra ve 10 elle nått så ska inhandla maten och sånt först sen blir det grillning och kubb om nu vädret e me oss hoppas hoppas hoppas :).. sen blir det utgång hehe ska bli jätte roligt :)...

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0