Adam Tensta

hej

ja vikken resa det har vart hehe helt slut :P igår på förmiddan vid 11 tiden åkte jag till säffle träffa sandra där sen vidare där i från te åmål, åkte me sandra o inger.. i åmål väl hämta jag biljetterna på skolan av Elin sen va man in och åt sen te Elin igen och hämta nyckeln te hennes lägenhet, därefter tillbaka till säffle igen gjorde mej i ordning i sandras lya sen där ifrån buss till åmål och från åmål till billingen hehe :P när ja väl va framme i billigen skulle vi te bengtsfors och hämta mer biljetter och tillbaka te billingen igen :P sen blev de åmål och på möra åkte man te säffle igen och sen nu tillbaka te Karlstad hehe Pust!! men det har vart jäkligt roligt me :P

va och förfesta i billigen först hos jocke nettans bror :) va några st va skoj satt väldigt mkt ochspela Guitar hero hehe jag suger på det verkligen hehe :P... men det va trevligt :) vid 11 tiden på kväll tror jag vi åkte te Åmål hehe tror den va nått sånt i alla fall inte riktigt säker men hehe :D..
inne på HC va det skit mktfolk verkligen man fick typ knö sig fram vartman än va typ ja det va verkligen mkt folk men det vaskoj oxå träffa massa folk som man inte har träffat på länge :) träffa bla en del klasskompisar från strömkulle trevligt :) rörde bort nettan där men hehe...  efter HC åkte jag hem te Elin bor vid järnvägsstation typ skulle ha gått men det va värsta snö vädret så jag hitta allt några snälla folk som körde mej dit hehe :D hemma hos elin va det ett gäng killar hehe :P va trevliga så satt och tjöta me dom bra länge vet inte va kl va när de gick men det va närmare 5 på natten hehe fick fotmassage och hehe dumme fan :P....
vakna väl vid 9 tror jag värsta värsta snö ovädret usch det bara yrde och blåste så in i helvete ute usch.... kl 12 åkte ja te säffle och det komiska va ju att hade ju inga andra kläder än det ja hade på HC och det va shorts och ett linne plus min skinn jacka hehe folk trodde väl inte ja va riktigt i huvve inga strupbyxor för de hade det gått hål på så bara ben Shorts och klackstövlar hehe i det äckliga snövädret hehe :P ...
i säffle fick jag dock vänta några timmar innan jag åkte vidare te Karlstad.. det e gött att va hemma i sin egen lägenhet nu :)

imorn ska jag jobba öppnar och går te kl 16 sen efter jobbet ska jag direkt hoppa på bussen till årjäng hehe så  resan e inte riktigtöver än :P sen fr¨n årjäng bär det iväg direkt på påskfirande/kalaspå åsen :P fullt upp hele tin :D men det e så det ska va haha :D

 Lite bilder från Adam Tensta Förfest/Efterfest kommer här

                             

      Lite av det som hände under kvällen :) hade mkt mkt trevligt




Massa Pussar och Kramar // mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0