cold as ice

hej!!

nu har hela tisdagen oxå gått snart :) hmm.... idag har jag inte gjort så jätte mkt igen hehe va ute på en kortare promenad i solen sen har jag ju vart på friskis och svettis me nina :) det kändes måste jag ju säga att man inte vart där på ett tag hehe :P.... men förvånadsvärt så hade man inte glömt så mkt me stegen och de hehe ja det va skoj i alla fall komma utoch göra nått me folk hehe :P...
kommer nog ha en gooo träningsvärk hehe

imorn e det Onsdag miten på vecka det går fort... imorn kommer tobbe hit :) ska gå runt nere i stan får se vad vi ska hitta på men det e trevligt att det kommer folk och hälsar på mej :)
det blir buger king imorn i alla fall.. tobbe tvingar mej hehe.... det va ett tag sen man åt sånt skräp hehe men det får väl gå hehe det e ju inte äckligt så men man vill ju hålla figruen hehe :P.... jaja det kommer nog bli en rolig dag imorn känner jag på mej...

har vart helt underbart väder idag I love sunshine längtar väldigt mkt te sommarn nu så det kan bli lite varmare, det e ganska kallt ute nu fast det e fint väder.. va 7 minus hemma i torrskog på möra sa mamma det e kallt jag vet inte va det va här för e inte uppe så tidigt hehe :D...
men en "fågel" viska i mitt öra att det skulle bli en regning sommar.. jag hörde inte det... och hur fan vet man det i så fall.. strunt prat HOPPAS jag hehe....

pussar //  mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0