Melodifestivalen

hej!!

ja det blev melodifestivalen ikväll ingen adam tensta :( men men det e gött att slappa me jobba ju te kl 6 så rätt sleten.. rätt låtar kom vidare i alla fall :P hero va grym riktigt bra faktiskt om jag får säga det själv :D...

Söndag imorn då blir det en städar dag här kan jag ju säga usch va det ser ut.... måste diska, dammsuga, städa badrummet, ta kylskåpet, tvätten mm det blir en hel dag rent ut sagt hehe.. på kväll kanske de blir annat men :) hoppas på bra resultat :P....

Längter grymt mkt te sommaren NU asså, hatar det kalla och gråa vädret vill ha lite förfriskningar i mej mkt SOL  :D

te vecka måste jag ut och söka jobb :) har skreve ut en massa cv nu så det e bara att dela ut hehe :P måste ha nått mer klarar mej inte på det som jag jobbar på scorett... trivs super bra me skor men det e som det e man får ta det man får...

Fyller 20 år om 64 dar :P  yeah!!!! 
 

PUSSAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0