Mys Söndag <3

hej!

Söndag idag gick upp ganska tidigt :) och börja städa, diska och städa toan sen dammsög jag torka runt lite :) tycker ja ha vart duktigt hehe blev bra resultat i alla fall :P...

sen blev det mys <3  love

nu sitter jag här efter en härlig dag kollar lite på tv och myser runt allmänt hehe :)...

imorn e det måndag då ska ja ta mej en tur ner te stan och se om jag kan hitta nått jobb hehe ska lämna ut lite cv och sånt hoppas det kan leda till nått :).. måste åka och handla lite mat me.. tänkte att jag skulle laga te fisk imorn mums :P torskfile och potatis...  kan inte leva på makaroner och korv varje dag får bli lite mer variation hehe...

såg ut som att det skulle bli fint väder imorn me så då fårman nog ta sig en promenad :) hoppas det blir sol...

image42

   nawww gulligt elle vad hehe :)




pussar //mika

Kommentarer
Postat av: Madde

Heej. Mys?! Hm, måste förklara detta lite bättre. :)
Puss

2008-03-03 @ 17:29:04
URL: http://linkan88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0