Personalfest!

hej hej!!

idag denna söndagen har jag tillbringat hela min dag på bergvik jobbat från 10-18 :) mkt pengar hehe :P....
har gått rätt fort ändå har vart folk hela tiden så det har gått Bra.. folk e ju som galna i alla vår skor nu hehe har ju fått in massa nytt. vill också ha några nya fina vårskor men jag har blitt såå snål det senste hehe...
nu e jag hemma och sitter och äter uppmin matlåda som jag glömde i morse hehe :P... fick köpa mej en macka i cafét kunde ju inte lämna affären så mkt så det fick bli de hehe såå va rätt hungrig...  sen cyklaman får stn me kallt som fasen uhh.. mina händer blev isbitar... fick ju ta cykeln ner i morse te stan för det gick ju ingen tidiga bussar här ifrån idag...

den 10 april ska jag på personalfest :D i Mitt i City :P hela MIC så det kommer nog bli skoj hehe.. hade ingen aning om att det va ens men då ringde sussi och fråga om hon skulle skriva upp mej hehe... mm det kan nog bli skoj känner ju inte sp många men det gjorde inte sussi heller hehe så det blir nog bra :P...
skoj skoj :D

Nu har linda åkt hem me  Gött!! hehe nee men det e väl trevligt me sällskap men det e himla underbart att va själv me hehe :P

MÅNDAG imorgon vet inte riktigt va jag ska göra då men jag har nog kanske tänkt att gå ner och kolla in badhuset hehe och kanske sola lite e fruktansvärt blek e ju pinsamt hehe... fast måste diska först usch vikken disk högdet har blitt man vill inte titta åt bänken ens hehe :P... blir trött bara man sert... 
  

Hero låten Charlotts låt :) vann igår va vad det ja sa hehe :P det kommer gå bra för henne i belgrad utan tvekan hehe ( hoppas jag )

mina pengar på mobil e slut så ni som skickat sms tro inte at jag e dryg hade svarat om jag kunde

pussar // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0