Sundsta Bad och Idrottshus

heej!!

denna måndagen har vart ganska lungt diska och städa lite i morse sen va jag ner te stan en snabbis fick ta bussen då blir ju trött när jag ser all snö så det fick bli bussen :) va på apoteket och HM och så fyllde jag på mobilen så nu har jag pengar där igen hehe :P..
efter jag hade vart i stan gick jag ner te badhuset och simma lite :) va gött men jag hade ju räknat me att de skulle ha bubbelpool där men de hade e inte :( jaja men nu vet jag hur det ser ut där hehe... va masa killar i 15 års åldern typ som höll på och hoppa och fjolla sej i trampolinen hehe jaja :P....

nu te torsdagen kommer Adam Tensta till HC :D fatta dit måste man ju nästan bara missa han ju när han va här i Kd så det skulle va skoj att få se han nu :P... hoppas

puss puss // mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0