you can´t hurry love

hej hej!!

dixie chicks låt hehe man blir helt glad i hela kroppen när man hör den svängig hehe...

idag har det vart en ganska slapp dag :).. jag sa att jag skulle ner o söka men hade helt glömt bort att jag hade tvätten så det blev det idag men sen va jag faktiskt en sväng te bergvik och handlade mat :) gick ner te stan i det härliga vädret :P..
sen när jag kom hem laga jag till min torskfile me potatis och så gjorde jag vit sås mums va gott det blev hehe.... det behövdes lite fisk föratt bli lite piggare levft en hel vecka på makaroner o korv så hehe :P ...  

måste skaffa mej en dvd elle en sladd som jag kan koppla från datorn te tv vill kolla på film :( det funkar inte så bra nu då och det e inge skoj att titta i datorn...  och så kan det ju leda te mysiga filmkvällar :)... om inte annat hehe...

Linda, Madde och Nettan det va ett tag sen vi gjorde nått te sammans allihop skulle va roligt me en åter träff snart
saknar er.


sov te halv 11 idag e en riktig sömmtuta hehe men det e gött me hehe... man har ju ingen ting direkt man ska upp te så man kan ju ligga och dra sig riktigt länge hehe P ...

imorn blir det äntligen friskis och svettis igen :) jippi ... det va ett tag sen man va där fy skam... men nina sa temej i fredags att vi måste dit nu så hon kommer o hämtar mej :) sara och marie skulle oxå dit tror jag hehe skoj skoj... va ett tag sen man träffa alla eftersom man inte e så mkt på scorett längre :(...
måste ringa emelie en dag me innan hon drar te sthlm man får hålla hårt i de kontakterna man har i karlstad annars går ingeting vägen hehe...

pappa kom hit en sväng igår kväll me :) hade kört några folk hit som skulle på nån skidresa elle nått tror jag hehe... så det blev te och macka han va inte här så länge men trevligt me sällskap :)
han har köpt sig ny mobil me hehe det va på tiden kan jag ju säga... och det e ju klart att han ska va värst när han väl köper nått nytt så det blev den nya sony eriksson me 5 mega pixels kamera hehe men det va häftig :P ..

jaja man kanske ska lägga sig snart :P

puss o natti natti 


Kommentarer
Postat av: Madde

Ja de var ett tag sen men vi har ju alla nått att göra nu så känns som om det kommer bli svårt att ses alla på en gång då du har ditt i karlstad och inte riktigt vet när du jobbar, nettan vet heller typ aldrig när hon får jobb linda har jobb på stenebyskolan så hon borde ju kunna någon helg sen jag då som inte heller alltid vet när jag ska jobba men är ju ledig på helgerna men är ju inte direkt så att jag känner för att åka till dalsland över en helg fredag-söndag lite långt och dyrt att åka för de tycler jag. :) Men jag håller helt med om att det skulle vara super nice! :)

2008-03-04 @ 16:41:13
URL: http://linkan88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0