30 grader

go morrn :D

Härliga onsdag, solen skiner och det står redan 30+ på min termometer hehe... har redan vart ute och gått en sväng me :)...
igår låg man i solen hela dan typ hehe :) gick ner vid 11 typ, först gick jag in på ica och köpte mej en tidning sen gick jag ner och la mej vid sjön va underbart.. hade solen mitt framför mej och vattnet hehe va såå skönt somna nästan ju hehe :)... de som va lite störande va väl att det e så mkt ungdommar och sånt som idrottar där så det va värsta löpbanan runt sjön typ hehe... sen va det fotboll och brännboll för fulla muggar hehe...
de va faktiskt en del som låg och sola där me så jag va inte själv hehe...
det va härligt i alla fall kanske ska gå ner en sväng idag me men det får inte bli lika länge då ska ju jobba sen i eftermidda på mic :)
igår på kväll blev det tv me gossip gril och desperate hehe,,,, sen blev de besök hos en viss person hehe mys :P...

imorn e det torsdag och förhoppnings vis så ska jag åka hem till torrskog :D gött... hoppas jag kan va ledig denna helgen hehe .va längesen man va hemma nu :/...
då ska ja och mormor ut och fiska hehe skojsigt nu borde de nappa bättre än va det gjorde förra gången hehe... sen blir de nog att hälsa på folket runt om kring hehe... kanske ska vara chaufför te sandra på fredag te bäckefors på streplers hehe det beror förståss på om bilen e lagad hehe...
och stackars lilla erica har fått en kraftig hjärnskakning usch usch.. hon e väl hemma nu så får väl kanske sehur de e me henne... 
 
Madde: okey det e i sthlm då oki kanske inte ska göra de då hehe...

ska nog kanske bada te helgen hehe :P... det brukar man ju alltid göra första maj och nu e det 1 juni snart hehe.. skamligt man blir gammal hehe :)...

kanske ska ta tag i disken hehe men ha en bra solig onsdag :)
puss o kram // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0