Feelgood

halli hallå :)

nu har jag jobbat klart på mic :) va en del folk så tiden gick väldigt fort plus att Lisbett och Ellenor kom in :D hann dock inte inte prata me dem så mkt för att det va så himla mkt kunder :(...
idag har det inte blitt så mkt gjort innan hehe.. jag va ute och gick på möra sen har jag inte gjort mkt va bort och slängde tidningar men sen har jag bara sutte inne.. fast de e såå gött väder ja vet hehe.. men det kan väl va bra att ta en paus från solen me lite så jag inte bränner upp mej hehe...
blir nog mycke soling i helgen då det ska bli över 26 grader varmt hehe göttans och ja e ledigt underbart. åker hem te torrskog imorn :D
tomas ringde förut blev lite rädd att det va mer jobb på gång men han
 ville bara höra hur det hade gått hehe pust :P...

olas nya låt feelgood diggar ja mkt hehe :P

image153
bjuder på en vacker sommar bild över sundsta här i gräset låg jag och sola då hehe :D

puss o kram

Kommentarer
Postat av: Madde

Gött att du är ledig det betyder FIKA på söndag!!! :D
puss

2008-05-28 @ 20:49:06
URL: http://linkan88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0