Grillfest :D

hej !!

nu är snart denna onsdagen slut :) har gått betydligt fortare idag hehe :P... det börja me tvätten på möra sen ringa maria på scorett och vill att jag skulle börja tidigare :D så gjorde mej i ordning efter all tvätt va uppe och så sen cykla jag ner te stan i det vackra vädret :) gick först in te kicks och lämna tillbaka parfymen jag köpte så prova några nya och fick hjälp denna gången så det blev christina aguileras doft vilket e jätte god och det tyckte maria och susanne me :) fick en cd me till och me hehe me christina generöst haha...
va upp te scorett sen och la in min mat i kylen susanne va där så stod och tjöta lite så nu har de fått me mej på grillfest i morgon på bergvik hehe :D ska bli skoj... ytterligare känner jag typ ingen men hehe.. e ju gratis så va fasen haha kan bli skoj har ju ändå inget annat för mej.. så ska möta maria i affärn i morn ve 6 tiden så ska vi åka dit te sammans :)....
idag på jobbet va det skojsigt sålde väldigt mkt hehe :P... man borde få högre lön för hur mkt man säljer haha :D

ändrade planer på fredag :( tråkigt men men jag ska ju jobba så det e nog kanske bra me så man får vila ut tills man ska upp tidigt på lördag morgon :) ...

imorn på dan blir det te å städa :)  fast jag bytte i sängen idag så det slipper jag imorn men måste ta toan och dammsuga och kanske svabba över golvet iköket hehe så jag har en del att göra innan det bär iväg på grillfesten hehe... vet inte vad jag ska ta me och käka bara har ju rostbiff kvar från kalaset som man kanske kan ta men sen vette katten hehe :) får nog handla nån köttbit o grilla kanske... dricka e lungt i alla fall så jag behöver inte te systemet hehe hela kylen e typ full haha :P...

nu ska jag sätta mej vid tv :) bye bye
pussar // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0