hel dag på stan :)


hej hej !!'

idag har det blitt en hel dag på stan :) mkt trevligt har ju vart bra väder idag me så det va mkt skönt att va ute, gick ner te stan kl va kanske halv 12, fick ju ha sånna sandaler på mej som man bara stoppar foten i för har sånt jäkla skavsår på hälen igen hehe och jag kan inte gå i sånna så bra hehe så jag vet inte hur många gånger den flög av foten hela vägen ner te stan minst 10 ggr hehe..
gick och kolla i nästa alla affärer som va och jag tog det väldigt lungt skulle ju ingen stans precis så det blev en del grejer hade en lista på vad jag skulle köpa så det blev de plus lite till hehe som alltid så nu har Mikaela inte alls mkt pengar kvar, får hålla mej i från stan imorn haha...
träffa i alla fall Marie, susanne, Maria och Helen så det blev en del prat mkt trevligt :)
efter det så åkte jag till bergvik och handla mat på icamaxi :D handlar jämt mat där har blitt en vana sen e det ju en del billigare där me :)
såå jag va inte hemma förrän halv 6 så det blev verkligen en hel dag men jag hat haft mkt trevligt tycker om att strosa runt för mej själv hehe... ingen som tjatar på en då kan man gå i affärerna i lugn och ro.

det som blev inhandlat idag var tex, deodorant :) den nya citurs va jätte god sen blev det en parfym "Mexx fly high" prova så många parfymer så jag gick runt som en lukt grej hehe...
men jag tror det blev bra me den parfymen jag köpte :D
sen blev det leggins vita på gina köper alltid nått på gina hehe farligt att gå in iden affären haha..
sen köpte jag present te syrran som fyller nu på torsdag hoppas det blir bra är så svårt att komma på nått men jag tror hon kommer bli gla :)
nu e det morsdag present och en present te pappa för han ha fyllt år och så får jag köpa nått till Elin som fyller år idag och plus att hon har fått ny lya i gbg vet inte alls vad jag ska hitta på och jag vet inte vart jag ska få pengar ifrån te att köpa det hehe får väl vänta på lönen det e väl på fredag de som tur e :)..

pålördag åker jag och mor te götet :D ska bli riktigt skoj vet inte hur längesen det va jag va där men det va ett tag kan jag säga hehe ska bli skoj att få se syrrans o patriks lägenhet har inte vart där än, pappa kunde tyvärr inte följa med :( bara en massa körning.. jag fårstår att de vill lägga av...

fick mer JOBB me hehe :D det viste man väl kanske men jag ska jobba nu på onsdag sen ska jag jobba på fredag me så det blir lite timmar till hehe gött de....

bilder från mitt partii igen hehe hade ju bilder på kameran me men bara två
image131

image132

linda och louise :)







ha en fortsatt trevlig måndag pussar o kramar // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0