MIC

ja idag har jag vart o jobbat hele dan på Mitt i city :) blev en del folk faktiskt men det va inte så farligt så det gick väldigt bra :)...
sussi va inne en sväng oxå trevligt prata lite me henne :)... e ju underbart väder ute nu mmmm :D trodde inte att det skulle bli så fint idag men då ade man visst fel hehe... de e gött att solen e framme igen ha vart lite halv taskigt väder nu några dar...

imorn fyller jag år :P 20 bast kan inte fattat hehe :D
ska bli gött att få komma hem lite faktiskt hem te mina katter :)... på tisdag ska jag klippa och tona håret och på torsdag hade jag visst fått tid hos arbetsförmedligen igen men vette fan om jag vill dit jag måste nog åka upp te karlstad igen då och tvätta och greja liten inför festen på lördag :P...
ska bli jätte skoj antagligen kommer nästan alla hit redan på förmiddan hehe :) hoppas att det blir fint väder...

nu ska jag laga te nån mat.. blir nog köttfärsås och spagetti hehe :).

ha en fortsatt trevligt lördag
puss // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0