Partiiii!!!!

hej gomorron :)

Söndag idag, fint väder har vi idag me UNDERBART :D....idag ska jag på Ericas och Pontus konfirmation :P trevligt träffa massa folk igen hehe :)
ska snart åka hem te torrskog igen hehe fram och tillbaka :P.... nästa helg jobbar jag i alla fall gött de sen så fick jag jobba i fredags :)....

igår kom linda och louise hit me tio de gick i stan liten sen mötte jag upp dem där nere ve halv 11 nånting sen vid 11 kom elin me tåget :)
gick inne i stan ett tag shoppa :D först fick vi åka hit och lämna väsker och så hade louise och linda vart inne på systeme och köpt hehe.. så gjorde den sen gick vi inne i stan te 2 elle nått :P linda shoppa som en galning hehe men hon tjänar ju multon me money oxå :P..
sen åt vi här hemma har jätte mkt mat över efter som det inte va alla som kom :(... får frysa ner köttet och de sen får jag se om jag kan få me mej potatis salladen hem :)...
vi satt här ute på inne gården och tjöta och drack sen spela vi kubb :D jag och lousie vann P
sen gjorde vi oss i ordning och det bar ner te sta där vi gick i på harrys va första gången jag va där inne va riktigt msigt satt där en stund dansa och så sen blev linda hngrig hehe så då blev de pommes på burgerking hehe louise blev kvar på harrys dock hihi :P:.. se gick vi te arena och satte oss på ute servering och tjöta så jag gjorde inte åt så mkt pengar igår va bra de hehe blev en drink och en cider men betala inge inträde så det e ju jätte bra :)
jag elin och linda va väl hemma vi två och louise ja hehe hon kom när hon kom :P:::
jag lägga upp bilder när jag orkar föra över de te datorn hee :D

ne nu ska jag käka frukost och sen måste jag städalite och slänga alla flasker :P.....
puss o kram // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0