Snygg Ola :P

hej hej!!

idag e det lördag har jobbat hela dan förstöppna jag på MIC sen gick jag över te nina på duvan och jobba te 15.00 :).. imorn jobbar jag hela dan på MIC 12-16 bara 4 timmar så det e ju lungt hehe

i fredags eftermidda jobba jag på MIC och det gickverkligen trögt vill ja lova dåligt mefolk och jag tiden verkligen kröp fram inte specielt skoj.. det va massa jippo där då me så man hörde ju knappt va kunderna sa kändes nästan som man fick skrika hehe det blir sånt jäkla ljud..
vid 5 tiden dock fick jag höra " och välkommen upp på scen till OLA" hehe jag tänkte inte så mkt på de men visst fan va det snygg ola hehe..
det roliga va oxå att de hade pratat på att EMD skulle komma dit och jag tänkte för mej själv som jag brukar göra hehe ska de sjunga och sånt här behöver jag ju inte titta på dem för det e ju ingen som faller en i smaken så men om ola kommer skulle jag gladeligen stå och kolla hehe ochsåå kom han:P det e ju lite roligt
ni kanske inte fattar vad jag menar men jag tyckte det va lite roligt i alla fall :)

image129
inte världens bästa bild men det syns ju ialla fall attdet e han hehe :P hade jag kunnat hade jag ställt mej där nere hehe men jag jobba ju så fick bara springa ut ur affärn och fota hehe :D

asså vikket jäkla piss väder va fasen e det för klimat vi har i sverige hah????????
det har SNÖAT här idag äckligt nu blir man ju knappast nö gladare usch och fyy jätte tråkigt verkligen jagvill att solen och värmen kommer tillbaka..
det e konstigt förra veckan va det sommar värme över +25 grader varmt och nu är det  +3-5 grader och snöar...
man kanske ska flytta utomlands hehe elle i alla fall åka nån stans om det kommer hålla på så här då orkar ju inte ja va här då måste det ju bara bli en resa...

ne nu ska jag se om jag kan hitta på nått käk har inte så mkt att välja på men hehe :P...

massa pussar // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0