Uppe me tuppen :D

hej hej!!

idag e det fredag :) är underbart väder idag me.. ska jobba i eftermidda så får snart gå ut i solen...

igår va jag ute på en långpromenad :) tänkte jag skulle va lite duktigt och springa hehe men har man inte kondition så har man inte hehe så sprang en liten bit sen gick ja, sprang lite till och gick hehe det va jobbigt :P...
va i alla fall ute två timmar ca va gött.. jag gick mest det sista faktiskt hehe satt lite och sola oxå hehe...
här är lite bilder från min promenix igår :D

image112
här bla satt jag och vila och sola lite hehe :)

image113

image114  image115
image116

tog kort på några utav lyxvillorna som låg längs klarälven :)
detta sista uset va min favvorit fan va stor det va
där skulle man bo :P

image117
en sista bild från sundsta :)
vackert


det va det jag pyssla med igår :) sen på kväll blev det lite oväntad men det blev att man hälsa på en viss person :P så ha vart där i natt gick hem halv 7 och kl 7 hade jag tvätt tid så det va bara att gå ner me den :) nu e det klart skönt de :) nu ska jag nog försöka städa lite och sen blir det nog en promenad i solen..
mamma kommer i eftermidda :) när jag jobbar på bergvik...

massa pussar // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0