Vår Ruset :P

hej hej!!

nu är jag tillbaka i stan igen :) ska jobba fre lör och söndag...
åkte upp me papa för han körde folk te "vår ruset" gött att slippa betala hihi... va mycket folk som gick,sprang heheman blev faktiskt lite sugenpå att vara med nästa år kanske hehe :P..
fick syn på elin mitt bland folkmassan hehe skoj hon e me varenda år och springer hon hehe... det va peter sipen som prata och tjöta där bland folket hehe...

     


I söndags så åkte jag ju hem här ifrån :) fick åka me pappa då me han hade hämtat folk på bodaborg så jag hoppa på ve röljuset hehe gick smidigt hehe :P...
fick dock vara på bergvik i några timmar för den skolklassen skulle handla och sånt så man hann pecis hem så det va bara att byta om och te kyrkan på konfirmation hehe stress stress jämt hehe...
men det va trevligt på konfiration träffa massa folk och tjöt och mkt god mat :)...

mån tis och onsdag har jag vart hos mormor ochmorfar har fiskat och grejat :) har klippt hela deras gräsmatta duktigt av mej hehe...
när jag skulle åka te mormor på tisdan kom jag inte längre än hundra meter elle nått då lossna elle avgas röret gick sönder så det DURA ju som värsta planet hehe "j'kla bil"
haft en trevlig vistelse hemma i alla fall bara att det har ju blitt kallareute nu så man orkar ju inte va ute så länge usch hoppas vären kommer tillbaka snart :D

här e lite bilder från Partiiiit som jag hade :)

image122
image123
image124
image125
image126
image127
image128

lite utav det som hände under kvällen och dan hade mkt skoj kommer kanske mer bilder från digtalkameran alla bilder här är från mobilen :P det e därför det inte e så bra kvalite

jobb hela helgen som sagt :) gött de men sen efter det har jag inget mer bokat jobba asså på hela maj segt men får väl hoppas att det blir nått mer och det får man väl tror brukar ju alltid va nått hehe... nee jag måste ta tag i saken och söka nått mer jobba.. man kan inte leva på 3000-5000 i månaden de e rätt lite måste ha nått mer men det blir välmer jobba nu i sommar me semestrarna och sånt men ändå skulle va bra om man kunde söka nått mer fast jag vet inte vad...

nu ska jag rensa och kolla genom all post som kommit
 puss o kram //mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0