17 nov

Hej hej

Idag på förmiddan blev det inte så mkt gjort eftersom jag kom upp ganska sent så jag gick ner te stan när kl va två där jag mötte upp Ellen sen gick vi te en ATG affär och hämta ut biljetterna te ishockeyn :) sen blev det att vi kolla lite i affärer men ingen av oss köpte nått för känner att jag inte har ekonomin te de nu så vi gick hem rätt snabbt, gick in på ICA och handla lite mat innan vi gick vidare hem.
Linda va inte hemma när vi kom, Ellen la sej och sov och jag kolla på tv sen laga vi te coscos me falukorv blev faktiskt gott så nu e jag proppmätt.

Imorn ska vi på hokeyn då men på förmiddan blir det nog lungt för min del skulle jag tro. sen kommer Amanda me hit efter Ellen slutat så ska vi gå härifrån sen te Färjestad. Linda ska åka kl 7 me tåget te göteborg.


Blir nog en film nu innan vi ska lägga oss :) 

puss och go natt // mika




Kommentarer
Postat av: L o t t i i i z z

Sv: Blev den klänningen till höger :D thihi! Kommer antagligen om någon dag! Fick precis mejl om att den va skickad! Yeeeah!



Hoppas att allt e fint med dig :) ? Kramis!

2008-11-17 @ 21:47:51
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0