click

Hej

Sitter och kollar just nu på Dirty Sexy Money har kollat på Bonde och Grey´s förut me :) sen kolla jag på Click förut den va väl bra ganska sorglig faktiskt men det blev ju bra i slutet men det kom allt lite tårar men jag e ju så fruktansvärt känslig när det gäller film jag sätter mej verkligen in i filmerna om de e bra förståss :)


Väntar på att Ellen ska komma hem nu hon borde va hemma snart tycker jag, fast det kanske va mkt att göra idag då kan det ju ta lite längre tid.

Min mage börjar bli knasig nu igen :( va kan det beror på?? det e inte alls kul det blir som en knut nästan och det är inte direkt på magen utan mer under brösten. jag vet inte va det kan va men blir det så här mer framöver måste jag te nån läkare :( obehagligt

Torsdag imorn då ska vi till Polisen och kolla upp detta me bötern om det verkligen va rätt att ge 1000 kr i böter för den parkeringen och sen för att höra lite hur deras argument e så vi får en bättre förklaring om det verkligen e värt att betala så mkt.. ska bli lite intressant faktiskt men först och främst ska vi hitta te polisen hehe vi har kollat på eniro och hitta så vi har en vägbeskrivning men får se hur det går ska nog inte va för svårt hoppas jag hehe :P

ska sätta mej vid tv nu igen :)
puss och go natt kramar // mika

Kommentarer
Postat av: Mimmi

svar: Uh, tack tjejen! Hoppas du haft en toppen kväll,

2008-11-20 @ 00:09:00
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0