Det snöar :D

Jätte mkt snöar det oxå :) hehe blev genast på mkt bättre humör när jag såg att det snöade och det lägger sig på backen me e typ 3 minus grader.. det blir ju så mkt ljusare även om det e grått ute så lyser den vita snön upp väldigt mkt :D jag behövde verkligen bli på bättre humör nu me alla mina beskymmer...

ska snart göra mej i ordning för idag ska jag ut te bergvik och jobba 15.30-20 :) ska ta Ellens bil dit så åker hon direkt hem efter vi ha släppt av mej vid bergvik Amanda skulle oxå me så ska va nere i stan vid tre.
sen jobbar jag lördag och söndag oxå på bergvik men då 10-18 båda dagarna :P

får nog ställa mej och diska nu innan så det e borta inför helgen..

 
härligt me snö längtar upp te sälen men det blir väll inge sälen te året har inte bokat nått i alla fall :(


Puss o kram // mika

Kommentarer
Postat av: S

Hej ja det hoppas jag med :)

Dagen har varit lugn med tvättstuga och massa soffmys framför film :)

Din då?

2008-11-21 @ 18:10:35
URL: http://babedeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0