Färgat håret

Go morrn!!

nu har jag äntligen färgat håret och jag blev super nöjd med de me :) så nu e frissan fullbordad :D men jag har inte tatt nått kort än får göra det när jag gör i ordning mej.
det blev mörk pärlemobrunt hår,så det blev rätt mörk men det va ju de jag ville ha, skönt me nått nytt.

Igår åkte jag ne te stan vid halv tre ca. åkte runt och leta parkering en bra stund hehe det e det värsta me om man ska ha bil att det e svårt att hitta parkeringar sen så kostar det ju så om jag ska ha bil så tar jag ju den inte te jobbet mer om jag jobbar på bergvik då.
sen åkte vi te bergvik och IKEA efter jag hade mött upp Ellen. va rätt trötta båda två så gick bara runt och kolla lite i affärerna på bergvik jag köpte inget. sen åkte vi te IKEA där hitta man ju självklart lite grejer hehe det blev juliga kuddfodral som jag ska ha i soffan, diskborstar, ljus, gästhanduk, långa teskedar ja det va väl de hehe :P...

Idag blir det bara slapp ska väl städa upp lite som man för göra varje dag.. vi gjorde varma mackor igår me champinjonstuvning och tonfisk, va super gott,
jo jag ska ju tvätta idag 14-18.

Nu ska jag nog få in mej nån frukost. 
 
puss o kram // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0