Fars dag

God morgon!!

Idag e det söndag och det e fars dag 9 nov :).. jag har faktiskt inte köpt nått te pappa, får höra me syrran om hon ha köpt nått jag träffar inte pappa på ett tag ändå men får ringa och gratta sen i alla fall..
Jag ska jobba idag på duvan igen 12-16 kommer nog va lungt idag me som alla andra dagar typ.

I eftermidda kommer Ellen hit igen :) nu e helgen över så hon ska börja jobba igen, själv vet jag inte att jag ska jobba nått i veckan :/ lite surt har inte alls mkt jobb nu ju :(.



Har ju lovat att jag ska lägga upp bilder på mitt nya jag hehe så här e det

     
Före                                                                  Efter

blev en hel del mkt mörkare men jag e i alla fall nöjd så får ni tycka vad ni vill :) och klippningen e jag super nöjd me de på Nikita va jätte duktiga.

Nu ska jag göra mej smått i ordning för snart e det dax att åka ner te stan.
pussar // mika

Kommentarer
Postat av: SMCF

Ojj vad fint det blev!;D



Juste vet du vart i Norrstrand de ligger?

Har ju bal snart och skulle vilja kika in i affären någon gång och kolla läget ochså!



Pusss

2008-11-09 @ 14:40:19
URL: http://solaange.blogg.se/
Postat av: Emelie

shit va fin du e i håret =)

2008-11-10 @ 16:28:42
URL: http://mlliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0