Fredag 14 nov :D

 Hej Hej

börjar me att säga Grattis te Emil o Emilia som har namnsdag idag :)

Usch vikken regning morgon det e gött att det e fredag men det e ju inte skoj att vakna upp te detta vädret, tycker synd och Ellen som gick ner te stan i morse i detta vädret.
Sitter och dricker grönt te och käkar rostade mackor nu mumsigt hehe ska snart börja me disken och sen städa upp lite för sen när Ellen kommer hem e det bara att åka vidare hem te Bengtsfors..
Ska bli såå skönt att komma hemhem te torrskog :) Ska åka me Camilla från Bengtsfors för hon ska hem te oss och hålla i en vinprovning me volvo tjejerna, jag ska inte va me..
jag får väl bänka mej framför tv då det e idol hehe sen ska jag gosa me mina katter som jag saknat såå mkt :).

Det blev att vi kolla på en till film igår jag och Ellenor vi kolla på muriels brölopp den va rätt rolig helt okey, men dirty dancing slår ju allt hehe den e oxå en sån film som jag skulle kunna titta på hur många gånger som helst och jag har säkert sett den 10 grr förut hehe :P
så nu har vi två filmer kvar te nästa vecka :)
på Söndag kommer syrran hit me, hon kommer nog va här före mej och Ellen säkert, hon stannar bara te på måndag.

Längtar jätte mkt tills jag ska te Ullared :D där ska jag käpa jätte många filmer hehe det e ju jätte billigt :P.. och julklappar kommer det självklart att bli en del blir nog ett och annat te sej själv me :)
2 dec åker jag me lollo och hennes mamma i nysätersbuss ner te Ullared
:D

Nu får jag börja diska

pussar // mika


Kommentarer
Postat av: Malin

Svar: Okej



Regn regn regn. ORKA HÖSTVÄDRET.

2008-11-14 @ 12:18:02
URL: http://swissy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0