Halloween

God Morgon :D

vilken uderbar morgon att vakna upp till solen skiner och det är klar blå himmel ute det värsta e väl att det e -5 grader ute uuuhh men men det får bli vinterjacka på sen i alla fall o mössa och vantar :P..

Idag blir det att jobba i alla fall på duvan 12-16. för Helén kompis hade gått bort :( så hon ville inte stå och det kan jag ju förstå så det e klart att jag ställer upp då så det kanske blir att man får jobba söndan men hon skulle ringa om de.
det e ju trevligt me jobb ändå sähär början på månaden så på så vis e det ju bra även om det skulle va gött att vara ledig denna helgen eftersom jag jobba förra.

Igår så kom Louise vid kvart i 7 innan jag slutat sen efter jag hade stängt så gick vi te donken och käka lite mat och sen fick vi plötsigt för oss att vi skulle på bio så då köpte vi biljetter till Patrik1.5 efter vi hade käka åkte vi hem lämna lollospackning sen åkte vi ner te stan igen och bion börja 21.15.
Filmen va riktigt rolig faktiskt så det va värt pengarna som jag brukar säga hehe..

Nu ska snart jag och Lollo käka frulle innan vi ska göra oss i ordning och åka ner te stan.

pussar // mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0