Helgen

Go morron :D

Har precis kleve ur sängen hehe har sove som en stock i natt helt underbart, va lite jobbigt att gå upp men kl va ju f*n 11.00 så det va ju dags att gå upp hehe...
Idag e det måndag igen, inge jobb för mej i veckan va jag vet :( tråkigt.. men ska jobba hela helgen fre.lör,sön..
ska ner te stan sen när Ellen ha slutat så ska vi gå och ta ut biljetterna te ishockeyn :D

Fredag
då va man ju först här i karlstad vänta på att Ellen skulle sluta, sen åkte vi väl härifrån te Bengtsfors ca 16.00 så vi va i Bengtsfors halv 6 då vi träffa Mallan och så gick vi och fika på kickis :) sen halv sju gick jag te Camilla så åkte vi hem straxt te mej.
Mamma hade massa gamla arbets kompisar hos sej och de skulle ha vinprovning som camilla skulle ha, så de invigde det nya uterummet me :) blev hur fiiint som helst det kan jag nästan svära på att det e finast i torrskog haha :P
i alla fall så tog jag camillas bil och åkte bort te Sandra men det va bara kim & pontus som va hemma där men sandra kom efter en stund och erica kom me :) så då bada vi balja väldigt mysigt va kål mört ute och kallt men i vattnet va det riktigt vart och gött hehe :)

      

Lördag
Börja me att jag vakna rätt sent då jag hade vart uppe ganska länge på fredagen, så det blev middag direkt för mej då mormor och morfar kom på besök så åt vi upp resterna från fredagen :)
Efter maten så börja jag göra mej i ordning och vid fyra typ så åkte jag te Billingen te Linda där lollo,mia och Emelie va :D vi fick jätte god mat av linda sen sjöng vi kareoke och åt godis och chips och tjöta, senare på kväll gick vi upp te Mias lägenhet där alla pojkarna va så då satt vi där en stund och drack och tjöta sen blev det efterfest hos linda igen hehe men vid 1 typ så gick alla vikket va gött va ganska trött så vi kolla på film innan vi somna :) What hapens in vegas den va bra det man såg i alla fall somna väl nån stans i slutet på filmen hehe... 
 
           

Söndag
Vakna hos Linda kl va väl 10 sen blev vi sittandes och kolla på film igen vet dock inte va denna hette men det va riktiogt bra i alla fall :P vid halv ett våga jag mej ut på vägarna usch va lite rädd att polisen skulle stå nån stans för all alkohol hade nog inte gått ur kroppen :( men jag va ju tvungen att åka hem..
va hemma kl 13 och det va ingen polis på vägen så det va ju tur :) käka mat och sen 20 över 5 kom sandra och camilla och hämta mej så jag åkte me ner te bengtsfors te Ellenor satt en stund hos dom sen åkte vi vid 7 hämta upp Amanda och sen åkte vi upp te Karlstad :)



Nu ska jag hoppa in i duschen eller först kanske jag ska ta mej nått att äta hehe men vi hörs senare idag
ta hand om er
PUSSAR // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0