i Karlstad :)

Hej hej !!

1:a Advent idag

Har nästan precis komme innan för dörren nu, buss resan va rätt seg men det gick allt bra jag hade musik i örona hela vägen så då klarar man sej allt hehe...

Helgen har vart ganska lugn har inte gjort nått specielt, Fredagen blev det inte så mkt gjort kom hem rätt sent, sen på lördan kom sandra hem en stund vi kolla på Mamma Mia :) den e såååå bra tycker jag hehe, har ni sett den?? 
Mamma hade lagat te god mat :) kyckling gratäng mums mums hehe...
Idag åkte vi te Mormor och Morfar och hälsa på en stund innan Syrran skulle åka ner te gbg. sen har jag gick gjort mkt titta på tv och åte hehe :P
och nu e jag här :D

vet inte om jag ska jobba eller inte??????? Tomas har ju inte hört av sej och jag e nästan 100% säker på att han vill ha hjälp eftersom outleten e öppen me.. men tycker han kan höra av sej det ska ju inte va mitt beskymmer att jag ska ringa han och fråga om jag ska jobba elle??? ja jag får väl se hör han inte av sig så tar jag det ju som att jag inte ska jobba men då kanske han ringer te möra istället hmmm :/


På Tisdag ska i alla fall jag och Lollo till ULLARED :D ska bli jätte roligt att komma bort lite hitta på nått annat hehe och det va längesen jag va där såå det ska bli riktigt skoj hehe man kommer väl handla jätte mkt bara för att det e så billigt hehe.. det ska i alla fall bli en del julklappar :P

Nu ska ja lägga mej i soffan en stund innan det e läggdags :P

massa pussar // mika

Kommentarer
Postat av: mikkaelo

sv; hih nej :) en kompis!

2008-11-30 @ 20:53:01
URL: http://mikkaelo.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv. ååh, segt, reprisen går imorrn 20 i 3, :)

2008-11-30 @ 21:05:56
URL: http://lindblommalin.blogg.se/
Postat av: mikkaelo

sv; ja eller hur, riktigt pinsamt!

2008-11-30 @ 21:29:31
URL: http://mikkaelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0