Klipp tid

God Morgon!!

Idag ska jag klippa mej men det vet ni ju redan men det ska bli gött :). vakna faktiskt när Ellen va uppe i morse så idag ska vi te friskis vid halv 7 bestämde vi  :D det va ett tag sen jag va där nu det jobbiga e att det va puls/medel och det låter jobbigt har inte vart på de förut men man får väl försöka hänga me så gått det går hehe..

Måste inhandla lite nödvändigheter när jag är nere i stan med, sen måste jag in te jobbet och kolla om det har lagt löne papper där åt mej så jag har nått att skriva på.
lite sämre väder idag :( tråkigt men men så e de ibland.

nu ska jag duscha och sen göra mej i ordning och snart åka ner te stan.

kramizar // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0