makaroner och köttbullar

Hej hej

sitter och väntar på att tiden ska gå så jag kan åka ut te bergvik snart så jag får denna dan gjord hehe.. ska käka makaroner och köttbullar nu snart som sagt väldigt varierande kost jag har ( inte ) måste nog kanske handla lite mat idag, fast jag vill inte för jag har inte mkt pengar kvar nu och det ska räcka hela månaden och det e bara början nu :(
Ge mej mer jobb me bra lön!! ska väl inte klaga såå men jag vill ha mer jobb får alldeles för lite nu :( ... jag har ju i alla fall nått men det räcker inte om man lever som jag gör hehe :P.

jag trodde jag va bättre på att greja me bloggen än va jag va hehe jag får inte riktigt till det så nån måste hjälpa mej.

ska försöka ta lite bilder me på mitt nya jag hehe men det kommer ja lovar ska se te att få nån bra bild bara hehe :P..

pussar// mika


Kommentarer
Postat av: SecondhandTorget

Hej!



Har du gammal kläder eller andra ting du vill bli av med?



I så fall har du kommit rätt! På SecondhandTorgets blogg erbjuder vi alla, kille som tjej att annonsera GRATIS. Så det är bara och börja köpa & sälja.

Vårt motto är att lägga upp dina annonser på bloggen samma dag vi får dom! Vi på secondhandtorget garantera den absoluta bäst service av alla köp och sälj bloggar!



På denna bloggen kan du annonsera om allt! Om de du vill annonsera om något som inte finns i en av kategorierna så skapar vi en när vi får din annons.

På vår blogg arrangera tävlingar, har diskussioner, intervjuar personer & tipsar om secondhand butiker, gör inspirerande outfiter och mycket mer. En mycket bra sida för dig som älskar secondhand eller vill bli av med gamla grejer som ligger skräpar. Men framför allt fynda!



Mvh SecondhandTorget

2008-11-08 @ 15:39:17
URL: http://secondhandtorget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0