Pearl Harbor

Hej

Har jobbat idag på duvan, ha vart lite mer folk idag men ändå inte så jätte mkt, Cathrine har vart mesta dels inne på lagret och städat upp och fått ordning på alla skor mendans jag ha stått i kassan. 
va upp te MIC en sväng me och bytte av Jenny lite för hon skulle me skor te skomakarn. unicef va på mic idag så det va mkt aktivitet och det sjöng och spelades. man hörde ju inte sin egna musik i affärn precis hehe..

Blir ingen utgång idag, Gratis biljetten ligger här på bordet och kommer bli oandvänd känns lite tråkigt, skulle va kul om jag ändå hade fått reda på det lite tidigare så kanske nån hade kunnat tatt sej upp hit te karlsta men nu fick jag reda på det igår att jag hade gratis biljetter så det sket sej ju.

blev sittanes framför tv förut och kolla på Pearl Harbor älskar den filmen vet inte hur många gånger jag ha sett den men det e många kan jag ju säga. men alltid varje gång blir man alltid lika rörd och tårarna orkar inte hålla inne.
Han e ju såå snygg elle båda e snygga men Danny (josh hartnett) är helt klart snyggast och han dör ;(




:)

nu ska jag diska och städa lite för uuuhh va detser ut här hehe.. mamma vart e hon så hon kan komma och putsa fönstrena hehe.. nää skojja bara såå lat e jag faktiskt inte även om man kanske kan tro det ibland

pussar // mika

Kommentarer
Postat av: Nectaris

Hoppas att din kväll blir bra! Vad händer?

//NECTARIS

2008-11-08 @ 21:42:04
URL: http://nectaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0