pengar pengar pengar

Så fort man går utanför dörn kostar de pengar, Har gjort åt alldeles för mkt pengar denna månaden VARFÖR kan nån säga te mej på skarpen, det e fan bäst att bo på landet får då sparar man pengar så det står upp över öronen för att man just inte kan handla nån stans för det finns inga affärer man kan slösa pengarna i..
Denna veckan har vart lite oturs vecka för oss, Ellens fick ju böter och nu imorse gick min hårblås sönder :( då måste man köpa en ny sån och va kostar inte de åååååå blir galen, sen mat det kostar oxå en förmögenhet kanske går 200 spänn varje gång man handlar och sen på mindre än en vecka ha man åte upp allt och då va ju 200 borta bara så där.. klart man behäver mat men det e inget roligt att handla man får sån ångest, kläder man handlar håller ju i alla fall länge och man kan ha många gånger om. man kan ju inte spy upp maten och äta den igen uuuhh förlåt att jag e lite äcklig men ni fattar..
Måste köpa buss kort idag me då går det 200 spänn te, vikka problem jag har kan nån låta mej vinna en miljon jag behöver de hehe... inge jobb får jag heller nästan så hur ska jag klara mej jag får strunta i och leva lite så kanske man kan bli snål men jag e inte en sån person det e det sista man kan säga om mej att jag e snål aldrig vart snål även om jag inte har mkt pengar så ger jag ändå ut pengar typ en 20kr hit och dit om en kompis behöver det e ju sällan man får tillbaka för man e för SNÄLL..
visst har jag en del rätt???

pussar //mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0