Polisen, stan, Jobb, hem :P

Hej!!

Har precis komme från Stan nu :). Jag och Ellenor kom väl inte iväg  här ifrån förrän kl va halv ett typ :/ Ellen vakna ju halv 12 sen tar det tid alltid men vi hitta i alla fall te polisen snabbt va ju inte alls svårt, och där va det typ ingen kö så det gick väldigt smidigt men tyvärr så hade de rätt och det va fel att stå såå och nu fick ju vi oxå mer reda på hur det egentligen va och det kunde man inte säga emot så det va rätt.. men vi tyckte de ju va dyrt me 1000 kr men det e bara för att det e i Karlstad alla komuner har olika som om det t.ex vart i Åmål så kanske det inte hade vart mer än 500 kr och hade det vart i uppsala så hade det vart 1500 så det va olika så, va nog därför vi reagera som vi gjorde. Kom från polisen redan kvart över ett så då åkte vi in te stan leta parkering i en evighet nästan va ju fullt överallt, till slut ställde vi oss på Åhlens Parkeringhus uppe på taket hehe men det va ju faktiskt rätt smidigt hade aldrig vart där förut men det va bra me platser och inte alls trångt så det va bra :) värre på mic där tycker jag det e fruktansvärt trångt sen e utfarten så himla dum.

Har köpt mej strumbyxer och ett halsband som jag ska ha te klänningen på lördag :) och så käka vi på Wayne´s innan Ellen gick och jobba.. va och prata me tomas så fick mitt lönebesked sen fick jag mer jobb :D på Tisdag öppnar outleten så då skulle jag jobba fast på mic för Tomas ville va där ute de första dagarna och sen blir det restan av veckan me men vet inte riktigt vart jag ska va än han skulle göra ett schema :)
nu i helgen blev det lite ändrat me ska jobba på Bergvik på lördag me nu 10-18 så det blir att sätta på sig festblåsan där och åka direkt te förfesten på mic lite stressigt men ojojoj va jag kommer tjäna pengar på denna helgen :D UNDERBART!!!

Tog Ellens bil hem nu :) skulle vilja ha en egen bil det e ju rätt gött me bil me "om man inte parkerar fel" man tar sej vart man vill, när man vill och behöver inte passa tider så..
skulle va ganska gött me bil nu i helgen när man ska va ute på bergvik men Ellen åker ju hem imorn så då får det bli bussen.

Nu ska jag nog sätta på en film, ta på mej mysboxorna och laga te nått göttatt äta  :)

Puss // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0