sleten och bakis

God morron :)

är lite ful och skriver ett inlägg från jobbat men ville bara säga att festen i går va JÄTTE rolig och jag älskar scorett personalen såå himla goa allihop VI ÄR BÄST :)
jag får berätta mer ikväll och lägga upp bilder när jag kommer hem jobbar till kl 18.00 får se om jag klara av denna dagen e gött sleten och ont i huvve har jag me och så blir jag yr så fort jag böjjer mej det blev lite för mkt vin, men jag ska inte klaga för jag hade grymt skoj igår och då får man ta smällarna dan efter :P

pussar // mika

Kommentarer
Postat av: Snyggaste snickarn på stan...

Hehe...dagens ungdom...;) Skulle nästan åka förbi o vara en besvärlig kund...hehe



Kram

2008-11-23 @ 12:39:42
Postat av: Anonym

Dem får du se på julafton på bloggen vill int evisa dem innan jul...

2008-11-23 @ 17:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0