stan, friskis, hårfärgning mm :)

Hej hej

har haft en jätte trevlig dag idag :) Efter vi hade åte frukost i morse gjorde vi i ordning oss och åkte ner te stan tog bilen ner blev lättast så, så då gick vi inne på MIC en stund och jag fick mig ätligen en röd klänning :D fast hade inte råd egentligen men jag fick låna pengar av min kära sambo, sen fika vi på Wayne´s såg lite Bengtsforsingar som knalla runt där hehe :P..
Ska ta kort på klänning och lägga ut när jag får tid och ork hehe
sen åkte vid hem vid 4 tiden bara hem och byta te gympa kläder och sen iväg te friskis :) va lite komplicerat att hitta dit åkte runt lite här och där hehe men vi hitta te slut.. jag har ju vart där många gånger men jag går ju alltid dit och då kan det va lite svårt att veta hur man kör dit men det gick allt vi va ju inte helt vilse :P.

Nu är vi hemma har laga te kassler sallad me god dressing som vi ska käka nu snart, sen har jag förgat håret på Ellen me :) har hunne me mkt ska bli gött att bara ta det lungt nu och sätta sig framför tv då det e bonde söker fru och grey´s :)

 
joo vi träffa en gammal klass kompis från bengtsfors oxå Anna Axelsson det e alltid trevligt när man ser kända ansikten här i Karlstad :)

Nu ska vi käka
ha en fortsatt trevlig kväll Kramar // mika

Kommentarer
Postat av: Zäta

låter som en härlig dag :D

2008-11-12 @ 20:45:27
URL: http://www.metrobloggen.se/mikaelaz
Postat av: Linda Maria Eriksson

Kommer du att önska dig något speciellt till jul? Kika gärna in min blogg. Mvh Linda!

2008-11-12 @ 21:44:47
URL: http://liudaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0