Torsdag

Go morron :)

Förlåt för jag inte hann skriva nått mer inlägg igår som jag sa men jag hade fullt upp efter jobbet :) först åka jag och hämta mina vantar sen ringde Lollo och då hade de precis komme te stan när jag hade åkt från gruvlyckan så då gick jag dit och hjälpte dem att lasta in grejjer i lägenheten det tog ju sin lilla stund för ursäkta men  jävlar  va grejjer hon hade.. tusen gals typ,hon hade grejjer till en hel familj hihi :P och hon ska bara bo där i 6 månader så jag tycker det e onödigt att plocka upp alt hehe...
Lägenheten va JÄTTE fin ooo blev avundsjuk men den hade ju ett pris som hette duga och så låg den inne i stan så jag fattar att den kosta såå men jag hade nog aldrig klarat av de. va helt ny renoverad verligen jätte jätte fin.

Idag ska jag jobba på MIC 9.45-14.15 sen ska jag hem te Lollo och hjälpa na backa upp det sista.. så hon skulle ha mat klar när jag kommer efter jobbet hehe :P snällt...
så ska väl vara där i eftermidda Ellen jobbar ju kvällen idag me tyvärr :(

nu får jag rappa på lite så jag inte missar bussen men vi kanske hörs sen jag lovar inget men kanske hehe :P
puss på er // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0