Torsdag :D

God morgon!!

känner mej riktigt utvilad efter denna natten då jag sove hela natten :) så nu har jag vart uppe ett tag och så har jag diskat undan all disk :)
Nu väntar jag på att Ellen ska vakna så vi kan käka frukost, hon "sjukskrev" sig idag me.

Idag blir det nog en lugn dag jämfört me igår, ska ut och gå en långpromenad, sen fundera vi på om vi skulle gå och sola :) skulle va gött man vill ju va lite brunare nu när det närmar sej jul.

Imorn e det fredag  :D då ska jag åka hem te Torrskog, så åker direkt efter Ellen ha slutat jobba för imorn ska hon jobba tror jag hehe, Amanda ska nog säkert me hem oxå.
Blir bara hemma över helgen men det ska bli skönt och nu ska ute rummet va klart när jag kommer weeii :P.. och på lördag ska jag på tjejmidda hos min gamla klass kompis linda :) det ska bli trevligt va längesen ja träffade folket i billingen.
söndagen har jag inget planerat men det får nog bli att man hälsar på mormor och morfar en sväng oxå.

  


Jag och Ellenor på Monki

Försökte få en bra bild på klänningen jag köpte igår men det gick inte så jätte bra men här e i alla fall en bild så vet ni typ hur den ser ut :)



Från Gina trico
lite rädd att det kommer va ganska många som kommer ha den på julfesten men man kan ju hoppas att de inte e de fast det finns ju en ganska stor risk eftersom den e från gina och att den inte va allt för dyr hehe :P

Nu ska jag försöka få väkt på sömntutan hehe
men vi hörs ni får ha en bra dag


puss o kram // mika

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej Hej. Ja det var verkligen längesen. Jodå med mig är det bara bra tack ;) Hur står det till med dig då?

2008-11-13 @ 13:05:04
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/
Postat av: Emma Andersson

Oooh, jag tycker mig ana en fransväska där? Vart är den ifrån?

2008-11-13 @ 15:39:43
URL: http://emmaandersson.se
Postat av: Emma Andersson

What? Det måste jag kolla in :) Oh va glad jag blev nu.

2008-11-13 @ 17:53:16
URL: http://emmaandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0