Väntar

jupp nu sitter jag här, har städat upp det mesta, så nu väntar jag på att Ellen och Amanda ska komma. men det har väl precis åkt från Bengtsfors nu skulle jag tro om de ens komme iväg hehe..
me de två vet man ju aldrig förra gången de åkte hit tog det tre och en halv timme att åka från Bengtsfors och hit te Karlstad hehe..

nått mer bra på tv idag???

Har lyssnat sjuk mkt på jul låtar det senaste, och längtan te jul blir ju inte mindre dirket hehe..
 Älskar julen

Här e en av de bästa jul låtarna som gjorts :)


lyssna och njut :) och dröm er bort i julens magiska under ;)

pussar

Kommentarer
Postat av: SMCF

Ja, juste de nu vet jag vart de ligger!:D TACKAr!

2008-11-09 @ 21:18:55
URL: http://solaange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0