25 nov

God morgon!

i natt har jag änteligen (nästan) sove hela natten hehe.. jag vakna en gång när kl va 6 på möra av att jag hörde nån nysa :P.. lättväckt ja hehe...
men jag har ändå sove jätte gott resten av natten så det har vart jätte skönt gick mkt lättare att komma upp nu.
ska snart göra mej i ordning och åka ner te stan ska göra lite ärenden innan jag ska te jobbet vid 11.30.

nästa helg e det helloween vilket jag helt hade missat hehe så på fredag kommer lollo hit och vi ska dra ut, Hon tyckte vi skulle klä ut oss men jag vette fan hehe.. kanske att Ellen kommer då me, hon ska ju bo här i 4 veckor fram från då men vet inte om hon kommer på helgen eller om hon kommer på söndag kväll det beror väl på om hon jobbar eller inte..

nu ska jag göra mej klar och dra ner te stan

puss&kram Mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0