Breathing your love <3

hej hej

nu va denna helgen över då hehe... och det ha vart en helt okey helg om ni frågar mej hehe.. har jobbat hela helgen men på lördan så kom emelie till mej när jag hade slutat såå det blev käk på donken sen musik och dricka här hemma innan utgång :)
vi gick väl ut vid 8 tiden då vi tog 2:an till kronoparken på bussen träffa vi Emelies kompisar solansh och nån mer kommer inte ihåg va hon hette de va i alla fall jätte trevliga :) sen följde vi me dem till en lägenhet där i kronoparken va bara killar där hehe men det va trevliga, kolla på fotbollen och tjöta hehe stereon funka inte så det va lite trist på det sättet. blev ingen 20 års fest som jag och emelie hade förväntat oss utan vi va bara där i lägenheten hela tiden så va väl där te kl 12 då drog vi in te stan och kolla läget, gick aldrig in nån stans men träffa lite folk utanför som vi stod och tjöta me. så kl blev 3 innan vi kom hem hehe...
hon solansh jag vet inte hur det stavas men det utalas så i alla fall men hon, hon va me i idol och sjöng :) en mörk tjej 18 år och hon sjöng "summer time" ni kanske såg henne :P... hon e i alla fall jätte bra på att sjunga :)
sen sov Emelie över här och hon åkte tio i morse, kl 12 börja jag o jobba på duvan.

jobbar inte på hela veckan :( men på tisdag då e det möte me dem som ha levereat sko vårdsprodukterna till oss så vi ska få lite information i två timmar hehe 8-10 och det e väl bra hehe..
så det blev ingen hemgång för mej men åker antagligen hem på tisdag när jag vart på mötet, sen åker jag upp på torsdag igen för då skulle jag stänga för mari så får en timme hehe :P... men på fredag jobbar jag eftermiddan på duvan i alla fall och sen på kväll där kommer sandra upp :) och ska va här över helgen ska bli trevligt va längesen jag träffa henne så det ska bli riktigt skoj kanske blir bio :D "rally brudarna" :)

nu ska jag nog lägga mej imorn blir det vila och städa lite sen blir det friskis igen :)
 puss o  natti natti // MIka

Kommentarer
Postat av: Emelie

de stavas Solange :D nu har jag lärt dig ännu en sak:D gud vad jag är bra på detta :D

2008-10-23 @ 19:06:35
URL: http://mlliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0