Emelie vart på besök

jupp idag har jag haft Emelie här sen kl 13 typ till nu 20.00.. ha vart trevligt, har kollat på film och tjötat, käka mat och grejjat på datorn en massa hehe :P..
hon hjälpte mej ju även förstå filmen då som hon gärna skryter me hehe nää dåå men det e bra blev helt plötsigt en mycket intressantare film hehe...  kanske inte får säga men jag tror ju att ni fatta att det inte va jag som skrev det tidigare inlägget hehe :P... jag tycker väldigt bra om dej Emelie och det vet du :)
vi försökte även lära oss lite om hur bloggen och de mm fungerar och fick väl lite humm om de men inte specielt mkt får nog kolla lite närmare på det nån dag.. så min blogg ser lite anurlunda ut nu men självklart me samma innehåll :P..


imorn ska jag jobba igen känns lite konstigt eftersom man inte har jobbat på tre dar nu och inte vart hemma i torrskog men det ska ändå bli gött me jobb ändå :) money money hehe....
ska va på bergvik imorn 15.30-20 så har ju hela fötmiddan ledig men det ska bli mkt sömn, hoppas på att jag sover bättre i natt....
sen jobbar jag lör och sön me och då e det på duvan :).

Emelie har ätligen lyckats skaffa sej en blogg och hon heter följade om nån e intresserad så :)
Mlliii.blogg.se

puss&kram // mika

Kommentarer
Postat av: Emelie

Mikaela det är med ett litet m faktiskt :P hihi

2008-10-24 @ 00:28:28
URL: http://mlliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0