Fredag


idag e det fredag slutet på veckan gött fast jag ska ju ändå jobba hela helgen men ändå hehe :P.. det e ändå gött me helg.
jobbar på bergvik idag 15.30-20 :)

fick mina kläder från NELLY förut hehe :P det gick inte mer än två dagar hehe vikken service :D blev nöjd me resultatet i alla fall hehe det va värt pengarna så säga :).
så det blir nog att man beställer där ifrån nån mer gång fick faktiskt 50 kr rabatt på nästa köp så hehe den måste man ju andvända nån gång :P..

kan inte sluta tänka på Mamma Mia hehe man har låtarna i huvve hela tiden.. vakna av att jag börja sjunga mamma mia haha.. knäppis ja e men filmer man tycker om sätter sej verkligen hehe....

detta väder blir man ju bara less på :( det e så tråkigt man orkar inte nått ville inte göra ett dugg. det e bara grått det regnar inte eller blåser det e bara allmänt trist ute och halv kallt hehe.. vinter kan lika väl komma nu än att det ska va så här. fast det e väl lite för tidigt för snö kanske...

jag behöver piggas upp känner jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0