Hemma på landet :)

hej hej

är hemma i torrskog nu en kort stund ska redan tillbaka till karlstad imorn kväll igen, tomas ringde förut och sa att jag skulle jobba ons 9.45-15.45 bergvik så så e det ingen vila.
det e konstigt e man hemma i torrskog då ringer han förbaskade mej fan alltid ursäkta svärdommen men e man i karlstad då hör de inte av sej konstigt det där frågan e hur länge man står ut egentligen. har i alla fall skrivit ut en massa CV idag och gjort personligt brev blev riktigt nöjd så nu blir det att gå ut och ragga jobb hehe :P..

idag har jag vart hos mormor och morfar hela dan elle jag åkte dit vid 12 tiden när jag vakna hehe :P.. har vart ute och gått i solen och käka en massa hehe som man alltid gör när man e där.
imorn ska jag följa me mormor och handla i bengtsfors, se om man stöter på nån på "bengan" haha sen blir det hem och packa och sen iväg te årjäng där bussen går ifrån 17.10.

har vart i göteborg hela helgen ha vart mkt trevligt men kan berätta mer sen när jag komme upp te karlstad denna datorn e så himla seg och så ska jag ner och käka kvällsmat nu.

Natti Natti // Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0