Kan nån hjälpa mej

ååååååå blir knasig på min blogg hehe, alla andra har så fina bloggar jag vill ha mer bilder runt om och andra färger mm. mm .mm. mm. hehe :P
jag har säkert sutte här nu 2 tim och funderat och testat och försökt och läsa av alla dess jäkla koder och hur det ska gå till men får det inte te att funka ändå.. och jag har inte tålamod längre te att sitta och fundera på det sååå SNÄLLA finns det nån som kan hjälpa mej me detta.. blir ju inte nöjd...
hur ser det ut nu då hehe???? hehe ni får tycka va ni vill men jag säger ju att jag inte kan så dömm mej inte..

Kommentarer
Postat av: Emelie

klart jag e flitig :P hihi

2008-10-24 @ 11:50:41
URL: http://mlliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0