Ledig

go morron elle förmidda :P

idag e det min lediga dag i veckan :) känndes som det va jätte längesen jag va ledig och va uppe i karlstad utan att ha nån ting planerat för dagen har alltid vart nått, typ vart och fikat me kompisar elle vart me nån annan eller så har jag ju vart hemma i torrskog när jag vart ledig såå det känns lite skumt..
har i alla fall bestämt mej för att jag ska te friskis idag :D va ju ett tag sen hehe sen ska jag städa lägenheten..
lollo kom ju inte upp idag för hon skulle va hundvakt hehe de ha skaffat sej en hundvalp jätte söt.. skulle väldigt gärna gå på mamma mia men jag kan ju inte gåå själv hur skulle de se ut hehe :P. kanske får höra me emelie men det känns som hon har sett den redan jaja...
kallt och grått trist väder idag me :( det gör det ju verkligen inte bättre, allt e bara surt nu :`(



imorn ska jag jobba på bergvik 15.30-20 så har även sovmorron imorn :) men jag har tvätt tid imorn me 10-14.... ska bli gött att få tvätta har en del nu sen får man ju se om man har nått snyggt att ta me sej te gbg :)

nu får jag dra igång me städningen innan jag ska dra mej te friskis :P passet var inte förrän 16.30 men jag ska se och hitta dit me :P hade cykeln vart hel hade det inte vart nö problem men om jag ska ta buss kan det blir krångligt.. det blir nog te slut att jag får gåå hehe :P..


kram // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0