Mkt gjort idag :)

Hej hej :)

jupp idag har det verkligen vart full rulle från möra tills nu kl 21 så NU sitter jag änteligen ner hehe :P.
Gick upp 8 imorse gjorde mej i ordning och begav mej ut te bergvik för att byta min kusins jacka som jag hade fått me mej hemifrån sen va jag även in på systemet och handla det jag skulle för helgen ;) sen så stor handla jag mat me på MAXI så det blev helt plötsigt fyra kassar att släpa på hehe.. prata lite me chatrine me.
Just då när jag hade handlat allt så önska jag väldigt mkt att jag hade bil för det e bara besvärligt att krångla me allt på bussen men det får ju gå jag har ju ingen bil än :(..
va hemma igen när kl va 12 så det fick bli att steka upp lite kyckling wok och få i sej innan jag fick åka ner te stan igen för börja jobba kl 13.
lämna in mina skor me te skomakarn så de ska klackas om, sen på jobbet har det vart ganska så lungt fick varer när jag börja så då hade jag lite att göra i alla fall hehe men annars va det rätt dött me kunder.
Efter jobbet va det direkt hem hämta kusins jacka och åka direkt mot färjestad där jag mötte upp en buss chaufför som skulle ta jackan hem te sofia :) sen gick jag faktiskt hem hela vägen hehe men det va för att jag inte orka stå och vänta på bussen, va jäkligt kallt men jag hade mössa och vantar och halsduk så jag klara mej allt hehe :P.. sen blev det in på donken en sväng och köpte mej två burgare :) de va gott hehe...
så jag hoppas och tror att jag kommer sova gott efter denna hektiska dan :)

Imorn ska jag jobba på duvan 14-19 ska ha två praktikanter hos mej me så det blir nog trevligt sen på kväll kommer Lollo hit kanske drar ut en sväng men då bara för att käka och kanske ta nån cider för vi ska ju ut på lördag..

Börjar bli rätt gött slö nu,ögonen går i kors så det får bli slapp i soffan nu innan jag lägger mej.
puss o natti natti // mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0