ny vecka

go morron :)

ja jag har precis komme upp hehe :P sover så himla länge i den här sängen men e man hemma i torrskog går man upp 8-9 på möra hehe.. men min säng e väldigt goo här det säger alla hehe...

idag e det måndag igen :D ska jobba bergvik idag 15.30-20 trevligt, jag tackar jag te de minsta jobb jag får på scorett nu det har blitt så dåligt denna månaden kommer inte bli en rolig lön i nov :(.. jag har ju skreve ut en massa cv som jag skulle dela ut i diverse affärer på hopp om att få nått mer jobb men i fredags när jag jobba på duvan ringde tomas och fråga om jag hade sökt nått nytt jobb och det hade jag ju inte gjort än då..för i slutet av nov ska han öppna en outlet ute vid biltema så då skulle jag räkna me jobb sa han och det e ju jätte bra :D men det e ett tag kvar dit tror inte det skulle öppna förrän 20 nov sen 3 månader framöver ska det va öppet.

måste säga att sandra har klarat teorin och halkbana te personbil så det e bara uppkörning kvar hehe :P.. så hon kommer få kortet samma dag som hon fyller år om hon nu klarar uppkörningen men det tror jag absolut inte e några problem för henne hehe sen när det e tatt ska hon börja med lastbilen hehe.. fan va fort allt går tycker ja :P...



vet inte vad jag ska hitta på idag innan jag börjar men det blir nog lungt det e ju städat och så och handla det gjorde jag igår så det blir soffan nu på förmidda hehe.. stannar som sagt i karlsta denna vecka ska bli skönt :)



pussar o kramar // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0