ont i örat och halsen :(

hej

då va snart fredagen över, efter jobbet åkte jag direkt hem va hemma typ kvart i nio då bussarna va såå himla sega men kom hem i alla fall hehe... har kikat på idol nu slutet och om jag får säga så tyckte jag inte de va så himla bra men jag hörde ju som sagt inte alla heller.
fick ett samtal av Ellen förut :D och hon ska på praktik här i karlstad v.45-48 så då ska hon bo hos mej :) ska bli riktigt skoj hehe mkt trevligt..såå nu blev jag glad hihi...
och imorn så ska jag jobba me helen på duvan sen ska jag tydligen på fest hehe :P... det va menigen att Emelie skulle komma hit och vi skulle ha myskväll framför tv men nu ringde hon förut och sa att vi va bjudna på fest i kronoparken hehe tycker inte om kronoparken men det va typ privat fest för det e en som fyller 20 som vi ska till eller det e i en lokal och jag kan nästan tänka mej att det e "rumpan bar" vi ska va på.. ha ju vart där en gång förut då det va en som fyllde år... ska bli skoj så för bli upp tidigt imorn ändå och åka ner te systemet och handla lite grejjer hihi..
sen ska Emelie sova över hos mej till på söndag :) och jag jobbar på söndag me men det ska nog inte bli så farligt festade hehe eller man vet ju aldrig men man vill helst inte dricka sej för full bland folk man inte känner..

jag tror jag fått öron inflamation fast bara i ena örat hehe det vänstra inte alls skönt plus att det gör ont i halsen oxå på vänster sida min halsmandel e helt svullen på den sidan :(
ska man behöva gå till läkarn nu då jobbigt, får krurera mej me honungsvatten och halstabletter och andvända mössa får det bli nu hehe..
 



Bra låtar: 

Dj ironik - stay whit me <3.
Guru josh project - infinity 2008.     lyssna och ni får dömma själva tror ni har hört dem men ändå hehe :P 


nu blir det tv 
pussar // mika




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0