Sandra på besök

hej hej!!

lördag idag :) och jag e ledig hela helgen gött gött... sandra kom hit igår me bussen så vi gick hem tesammans efter att jag hade slutat vid 7 sen gick vi och handla mat innan vi åkte hem..blev en lugn kväll igår framför tv idag sov vi te halv 11 ungefär sen fick jag me sandra ut och gick i en timme va gött e ju jätte fint väder ute :)
idag blir det nog inte så mkt gjort vi ska på bio i kväll men innan de ska vi bara ta det lungt tror jag kanske blir nån sväng ner te stan sen och kollar lite..

blir rally brudarna sen :) den e nog bra kan jag tänka mej hehe... det värsta e att jag har så sjukt dåligt me pengar nu men jag får väl snälla så jag klara mej te nästan vecka hehe...

nu får jag va lite social me sandra :)
puss // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0